Firma Pioneer Business Systems (PBS) od 30 lat świadczy usługi z zakresu IT dla sieci franczyzowych restauracji McDonald. Usługi obejmują obsługę systemów księgowych oraz automatyzacji operacji biznesowych. PBS obsługuje 65 klientów, którzy w sumie są w posiadaniu 550 restauracji znajdujących się na terenie USA. W celu zwiększenia funkcjonalności i wydajności do całej sieci zostało wdrożone między innymi rozwiązanie CTERA Cloud Attached Storage.

McDonalds-alexallied-sxc

Przykładowo jedenaście restauracje McDonald w New Hampshire, których właścicielem jest firma E.K. Management Company, LLC  były przytłoczone coraz większą ilością papierowych dokumentów. Każda dostawa jedzenia, raporty zapasów czy płace generowały coraz to więcej dokumentów, które trzeba było przechowywać w coraz to większych szafach. Generowało to koszty i utrudniało pracę.

W 2011 roku Jim DAlessandro, President, PBS, wdrożył elektroniczny system do przechowywania i obiegu dokumentów firmy. System został zintegrowany z rozwiązaniem cloud storage co zmniejszyło koszty, zwiększyło wydajność oraz zapewniło lepszą ochronę danych.

Obecnie w każdej restauracji jest wdrożony serwer CTERA C200, który zastąpił standardowy komputer PC. Każdy C200 jest wyposażony w dwa dyski 3TB skonfigurowane w RAID 1, agenci zintegorwanii z CTERA wykonują backup danych z lokalnych serwerów bezpośrednio na C200.  Dodatkowo C200 pełni funkcję Network Attached Storage (NAS) co ułatwia współdzielenie plików dla pracowników.

Jak działa system ? Dokumenty są skanowane i przechowywane w formie elektronicznej na CTERA C200. Serwer CTERA automatycznie robi backup lokalnych danych do zdalnej lokalizacji, transmisja jest zabezpieczona kluczem 128-bit SSL, same dane są zaszyfrowane kluczem AES-256 dzięki czemu mamy pewność, że osoby trzecie ich nie odczytają.

PBS wybrał rozwiązanie CTERA ponieważ jest ono skalowalne, tanie jak na dostarczone możliwości i proste w obsłudze.

DAlessandro wykorzystuje CTERA Portal do scentralizowanego zarządzania zdalnymi urządzeniami przez przejrzysty graficzny interfejs www.  „Narzędzie do administrowania od CTERA jest proste w obsłudze i pozwala mi zdalnie monitorować wszystkie oddziały, dzięki temu wiem, że wszystko jest prawidłowo zabezpieczone. ” powiedział DAlessandro. „Jeżeli pojawia się jakiś problem wtedy automatycznie otrzymuje email z alertem co znacznie skraca czas odzyskania.”

„CTERA to idealny system dla moich klientów, jest prosta w obsłudze, zabezpiecza dane w chmurze i posiada doskonały system do monitoringu.”

Jim DAlessandro, President i CEO
Pioneer Business Systems

CTERA jest prosta w instalacji, automatycznie loguje się do przypisanej usługi chmury. Restauracje McDonald są bardzo zadowolone z działania nowego systemu, ponieważ znacznie obniżył on koszt utrzymania restauracji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *